Arrow wiki
Advertisement

Dinah Lance is de moeder van Laurel en Sara Lance. Ze is de ex-echtgenoot van Quentin Lance.

Biografie[]

Nadat haar dochter Sara omkwam met The Queen's Gambit ging Quentin Lance drinken. Dinah kon dit gedrag niet aan en verliet hem.[1]

Na lange tijd keerde ze terug naar Star City omdat ze in de overtuiging was dat Sara nog steeds leefde.[2] Ze had aanwijzingen gevonden dat Sara nog leefde, maar Quentin weigert in eerste instantie naar haar te luisteren. Later stemt hij toch toe.[3] Als ook Laurel zich in het onderzoek stort komt zij erachter dat Dinah een vals spoor volgde. Toen zij hier achter kwam vertrok ze weer naar Central City.[4]

Ze keerde terug naar Starling City toen Laurel in het ziekenhuis kwam na haar vergiftiging, maar kort daarna werd ze door Nyssa al Ghul ontvoerd. Ze werd bevrijd door haar dochter Sara Lance die kenbaar maakte dat ze nog leefde.[5] Na haar terugkeer probeerde Quentin hun oude gezinnetje bij elkaar te krijgen, maar Dinah weigerde aangezien ze een goede baan en een nieuwe relatie had.[6]

Bronnen en referenties[]

Advertisement