Arrow wiki
Advertisement

Dodger is de vijftiende aflevering van het eerste seizoen van Arrow. De aflevering werd voor het eerst uitgezonden op 20 februari 2013.

Plot[]

Heden[]

In een museum wordt een grote diamant gestolen door een van de bewakers die onder druk werd gezet door de echte dief. Ondertussen krijt Oliver Queen zijn eerste meningsverschil over zijn werk met Felicity Smoak.

Moira Queen ontvangt thuis een oude bekende, Frank Chen, en meld hem dat ze uit The Undertaking wilt stappen. Ze stapte naar hem toe, omdat ook Robert dat voorheen gedaan had.

Als Oliver en John Diggle de weggelopen Felcity opzoeken vernemen ze het nieuws over The Dodger en om haar te overtuigen van zijn goede bedoelingen besluit Oliver achter The Dodger aan te gaan.

Vlak nadat Thea en Laurel Lance een broodje op straat hebben gehaald wordt de tas van Thea gestolen door een jongen in een rode hoodie. Ze gaan hem achterna, maar hij weet te ontkomen. Na thuiskomst gaat ze achter de identiteit van de jongen aan waardoor Quentin Lance de jongen kan verhoren. Thea laat hem gaan en besluit hem ook op te zoeken om haar tas terug te halen.

Oliver zoekt McKenna Hall op op het politiebureau en besluit hij maar mee uit te vragen. Ze zegt ja en ze gaan samen die avond ergens een hapje eten. McKenna wordt echter door haar werk weggeroepen. De politie had The Dodger in een val weten te lokken, maar de dief weet tijdens het vuurgevecht te ontsnappen en Oliver besluit een andere val voor The Dodger op zetten.

Als Felicity de dief confronteert krijgt zij een van diens bomhalsbanden en Diggle probeert haar te bevrijden terwijl Oliver achter de dief aangaat. Hij weet hem in te halen en hem slim af te zijn en Felicity te bevrijden.

Vijf jaar geleden[]

Slade Wilson herstelt slecht van de schotwond die hij eerder opliep en Oliver besluit naar de grot van Yao Fei te gaan waar hij zijn kruiden bewaarde. Hij weet de kruiden te vinden, maar loopt er ook een zwaargewonde man tegen het lijf in de grot. Hij besluit deze man niet te bevrijden.

Gastcast[]

Sterrencast[]

Gastcast[]

Overige cast[]

Externe links[]

Advertisement