Arrow wiki
Advertisement

Home Invasion is de twintigste aflevering van het eerste seizoen van Arrow. De aflevering werd voor het eerst uitgezonden op 24 april 2013.

Plot[]

Heden[]

Oliver Queen gaat samen met John Diggle op jacht naar Deadshot en doet Diggle ook verdere navraag bij A.R.G.U.S... Ze houden de acties van ARGUS omtrent Deadshot goed in de gaten.

Ondertussen is Laurel Lance druk bezig met een nieuwe zaak, ditmaal tegen Edward Rasmus, maar de aanklagers worden in eigen huis vermoord. Alleen het zoontje weet te ontkomen aan de moordenaar en Laurel ontfermt zich over het kind.

Op het politiebureau is Roy Harper in staat om een politieradio te stelen en gaat vervolgens ook op een oproep af. Het blijkt een val te zijn en hij wordt door Quentin Lance mee naar het bureau genomen en leert hem een lesje.

De moordenaar komt bij Laurel om Taylor Moore alsnog te vermoorden, maar The Hood is nog net op tijd ter plaatste om de moord te voorkomen. De moordenaar wist echter wel te ontkomen. Vervolgens weet Tommy Merlyn Quentin te overtuigen om Laurel te laten overnachten in de Queen Mansion.

Voor de ontmoeting met Deadshot weet Oliver Edward Rasmus tijdelijk uit te schakelen. Lawton ziet de val en weet een paar agenten te doden. Diggle gaat in zijn eentje achter Deadshot aan, maar deze weet aan hem te ontkomen.

Rasmus wordt echter in het politiebureau door de moordenaar uit veiligheid vermoord. Vervolgens gaat hij naar de Queen Mansion toe om daar zijn laatste moord uit te voeren. Oliver gaat het gevecht met hem aan en weet de inbreker te doden.

Vijf jaar geleden[]

Shado en Slade Wilson maken gezamenlijk plannen om het kampement van Edward Fyers binnen te vallen. Shado gaat daarop Oliver trainen met boogschieten. Yao Fei bezocht hen samen met een groep soldaten van Fyers en ze namen het drietal gevangen.

Cast[]

Sterrencast[]

Gastcast[]

Overige cast[]

Externe link[]

Advertisement