Arrow wiki
Advertisement

Isabel Rochev is de vicevoorzitter acquisities bij Stellmoor International en grootaandeelhouder van Queen Consolidated.

Biografie[]

Isabel Rochev werd geboren in aar negend en groeide daar tot haar negende op. Op haar negende werd ze door een Amerikaans gezin geadopteerd en verhuisde ze naar Amerika.[1]

Isabel Rochev was namens Stellmoor International betrokken bij hun poging tot overname van Queen Consolidated en ze wist 45% van de aandelen in handen te krijgen. Ze werd echter in haar poging dwarsgezeten door Oliver Queen die met behulp van Starling National Bank de overige 5% wist te verkrijgen.[2] Ze ging vervolgens mee op de zakenreis van Oliver naar Moskou waar ze met elkaar in bed belandde.[1]

Tijdens de ontvoering van Thea Queen nam ze van het moment gebruik om Oliver op de hoogte te stellen dat hij een tijdelijke CEO kon aanstellen voor Queen Consolidated. Daarop benoemde Oliver haar tot de nieuwe CEO. Isabel Rochev nam van de gelegenheid gebruik om alle macht naar zich toe te trekken en Oliver definitief in het bedrijf buitenspel te zetten. Hierdoor kwam hij er achter dat zij voor Slade Wilson werkte.[3]

Toen ze kort daarop Oliver wilde neerschieten toen die de distributie van het mirakuru werd ze zelf met twee kogels neergeschoten door John Diggle. In een poging haar te redden gaf Slade Wilson daarop wat van zijn bloed aan haar.[4] Door het mirakuru kon ze in leven blijven en kon ze beslag leggen op de laatste goederen van de Familie Queen.[5]

Door het mirakuru werd ze nog trouwer aan Slade en ging ze als de Ravager voor hem aan de slag. Ze probeerde John Diggle te vermoorden, maar deze wist aan hem te ontkomen. Vervolgens doodde ze wel Sebastian Blood toen deze Slade had verraden.[6] Tijdens de gevechten in het kantoor van Queen Consolidated met de League of Assassins werd haar nek gebroken door Nyssa al Ghul.[7]

Bronnen en referenties[]

Advertisement