Arrow wiki
Advertisement

Sara is de tweede aflevering van het derde seizoen van Arrow en is de 48ste aflevering over all. De aflevering werd op 15 oktober 2014 vind voor het eerst uitgezonden.

Plot[]

Heden.[]

Als Oliver Queen samen met Roy Harper en Felicity Smoak in de Arrow Cave arriveert treffen ze daar Laurel aan met de dode Sara. Alle drie reageren geschokt op de dood van Sara. Laurel neemt zich voor om degene te pakken te krijgen die verantwoordelijk is voor de dood van haar zus.

Terwijl Oliver op onderzoek is op de moordplek krijgt hij een telefoontje van Quentin Lance. Van hem krijgt hij te horen dat er twee mensen in de stad vermoord zijn en aangetroffen zijn met pijlen in hun borst. Hij gaat samen met zijn team aan de slag om de moordenaar te vinden.

Felicity brengt een bezoek aan het oude Queen Consolidated om met Ray Palmer te spreken en hem duidelijk te maken dat zij niet voor hem wil werken. Palmer heeft in de tussentijd Tech Village opgekocht en stelt haar voor de keuze om daar te blijven werken of om op kantoor te komen werken. Opnieuw wijst ze hem de deur.

John Diggle heeft bij A.R.G.U.S. de waarschijnlijke identiteit achterhaald van de schutter: Simon Lacroix (Komodo). Felicity weet hem vrij snel te achterhalen waarop Oliber in actie komt. Lacroix weet echter Oliver af te schudden. Door middel van intimidatie van een slachtoffer van Lacroix komt Laurel erachter dat diens slachtoffers een deal hebben gesloten voor het bouwen van oliepijplijn voor Amertek Industries.

Vijf jaar geleden[]

In Hong Kong krijgt Oliver zijn allereerste opdracht van Amanda Waller die hij moet uitvoeren. Hij krijgt van Maseo Yamashiro een geweer om zijn doelwit uit te schakelen, als Oliver in het vizier kijkt herkent hij zijn vriend Tommy Merlyn. Maseo vertelt hem dat Tommy naar hem opzoek is

Cast[]

Hoofdcast[]

Externe links[]

Advertisement