Arrow wiki
Advertisement

Three Ghosts is de negende aflevering van het tweede seizoen van Arrow en is de tweeëndertigste aflevering over all. De aflevering werd voor het eerst uitgezonden op 11 november 2013.

Plot[]

Heden[]

Oliver Queen ligt in kritieke toestand in de Arrowcave en op aanraden van Barry Allen geeft John Diggle hem een hartmassage. Hij krijgt last van hallucinaties en ziet spoken uit zijn verleden. Als hij bij komt vliegt hij Barry aan, maar deze wordt gered door Diggle.

Vervolgens keert hij naar huis om met zijn zus Thea te praten en in haar kamer vind hij de neergeschoten Roy Harper. Hardhandig verwijdert Oliver de pijl en schakelt hij de hulp van John Diggle in.

Dankzij de hulp van Felicity Smoak weten ze de belager van Oliver te identificeren: Cyrus Gold. Diggle gaat vervolgens diens appartement onderzoeken, maar komt daar Gold tegen en samen met Oliver weet Diggle te ontkomen. Oliver roept daarop de hulp van Quentin Lance in en stelt hem op de hoogte. De politie gaat vervolgens achter Gold aan, maar die weet hen uit te schakelen en hierbij komt Lucas Hilton om het leven.

Laurel Lance besluit na tips van Thea Sebastian Blood te ondervragen over het doneren van bloed, maar als ze hoort dat haar vader op de intensive care ligt gaat ze meteen naar het ziekenhuis. Blood zoekt haar daar op en probeert haar in te palmen. Als Arrow hem bezoekt draagt Quentin hem op om Gold te doden namens hem en Hilton.

Oliver besluit vervolgens weer achter Gold aan te gaan, maar Roy wordt ondertussen door hem gevangen genomen en krijgt hij een injectie met het mirakuru. Oliver valt op dat moment binnen en gaat het gevecht aan. Na een instorting vlucht de Church of Blood en probeert Oliver Roy te helpen.

Barry Allen is teruggekeerd naar Central City en heeft voor Oliver een nieuw masker gemaakt.

Vijf jaar geleden[]

De mannen van Anthony Ivo weet het drietal te vinden en de dokter komt erachter dat ze wat mirakuru aan Slade Wilson hebben gegeven. Ze worden vervolgens meegenomen en Oliver moet kiezen wie Anthony Ivo neerschiet: Sara Lance of Shado. Oliver springt ervoor, maar Ivo schiet daarop Shado dood. De bijgekomen Slade Wilson komt bij en ontdekt zijn nieuwe krachten.

Cast[]

Sterrencast[]

Gastcast[]

Externe link[]

Advertisement