Arrow wiki
Advertisement

Time of Death is de veertiende aflevering van het tweede seizoen van Arrow en is de zevenendertigste aflevering over all. De aflevering werd voor het eerst uitgezonden op 26 februari 2014.

Plot[]

Heden[]

Een groep criminelen pleegt een overval en weten iets buit te maken. Ze gaan echter omzichtig te werk, maar weten toch aan de SCPD te ontkomen. De opdrachtgever vermoord na de klus zijn handlangers

Oliver is ondertussen aan het trainen met John Diggle en Sara Lance. Die avond houden ze in de Queen Mansion een "welkom terugfeestje" voor Sara, maar Laurel Lance blijft de grote afwezige. Oliver en Sara moeten het feestje verlaten vanwege de eerder die dag gepleegde overval bij Kord Industries waar een skeleton key gestolen is.

Als Oliver op de overvallers wil afgaan wordt hun signaal gehackt door de opdrachtgever en moet Oliver en Sara snel handelen. Terwijl Sara achter de overvallers aan gaat probeert Oliver een civiele ramp te voorkomen; wat hem ook lukt.

Door middel van gevonden bloed weten ze naderhand de identiteit te achterhalen van de opdrachtgever, William Tockman, een voormalig werknemer van Kord Enterprises. Oliver besluit meteen in actie te komen, maar opnieuw weet Tockman in hun netwerk in te breken en valt hen in de Arrowcave aan.

Met de hulp van Walter Steele zet Oliver een val voor Tockman op bij de Starling National Bank. Net als Oliver daar is arriveren ook de criminelen. Tockman weet hen weer te hacken en voor een afleiding te zorgen. Oliver gaat achter de inbrekers aan terwijl Diggle een gasexplosie moet voorkomen; waar ze allebei in slagen. Sara gaat achter Tockman aan en deze weet Felicity in haar schouder te raken. Toch weet Felicity Tockman uit te schakelen op haar manier.

Thea Queen stuurt Oliver een berichtje dat hij naar huis moet komen en als hij weggaat arriveert Laurel bij Verdant om het goed te maken met Sara. Als hij thuiskomt blijkt er niks aan de hand te zijn en loopt hij zijn moeder tegen het lijf, maar in de huiskamer wacht Slade Wilson hem op.

Vijf jaar geleden[]

Samen met Slade Wilson maken Sara en Oliver plannen om de boot van Anthony Ivo aan te vallen. Ze zijn er getuige van hoe een vliegtuigje wordt neergeschoten en op het eiland terecht komt. Het drietal schiet te hulp en weten in het vliegtuig een lifeboat te vinden.

Cast[]

Sterrencast[]

Gastcast[]

Externe link[]

Advertisement