Arrow wiki
Advertisement

Unfinished Business is de negentiende aflevering van het eerste seizoen van Arrow. De aflevering werd voor het eerst uitgezonden op 3 april 2013.

Plot[]

Heden[]

Verdant begint eindelijk winst te maken, maar het plezier van Oliver en Tommy verdwijnt als Quentin Lance hen vertelt dat iemand Vertigo gebruikte in de club.

The Hood besluit daarop Count Vertigo te bezoeken in diens instelling, maar hij verkrijgt weinig info van de Count en ook Quentin besluit hem niet te verhoren. De Count weet later met hulp te ontsnappen uit de instelling.

Via een zender weet Oliver de grote dealers van Vertigo op te sporen en raakt met hen in gevecht. Vervolgens weet een junkie mensen te gijzelen in het Starling City Aquarium en gaat Oliver daar op af. Voordat Oliver hem kon uitschakelen doodde de overdosis Vertigo hem. Ondertussen heeft John Diggle een ontmoeting met Lyla Michaels van A.R.G.U.S. en geeft haar de nodige informatie over Deadshot.

Quentin Lance weet een huiszoekingsbevel te krijgen om Verdant binnenstebuiten te keren en hij eist om de kelder van Verdant te zien waar de Arrowcave is. Hij vindt daar alleen maar de inventaris van de club.

Oliver brengt opnieuw een bezoek aan het gesticht in de overtuiging dat de Count die nooit heeft verlaten. Hij vindt daar een drugslab, maar hij vind de Count aan een medisch systeem. Oliver wordt echter van achteren neergeslagen en wordt hij vastgebonden door de dokter. Hij wordt gedwongen om vloeibaar Vertigo te drinken.

Ondanks zijn toestand weet hij zich los te maken en met de hulp van Diggle weet hij te ontkomen. Vervolgens weet hij de dokter te doden. Oliver besluit daarna wel de Count te sparen. Na terugkomst neemt Tommy bij hem ontslag en hij gaat naar zijn vader voor een baan.

Vijf jaar geleden[]

Shado traint samen met Slade Wilson, maar ze besluit dan Oliver te gaan trainen met een stomme oefening in zijn ogen. Zij vertelt hem wel wat over de geschiedenis van Yao Fei.

Cast[]

Sterrencast[]

Gastcast[]

Overige cast[]

Externe links[]

Advertisement